wtorek, 2 sierpnia 2011

Kolejny stosik ;)

Autor: Po drugiej stronie... dnia sierpnia 02, 2011
Jeszcze nie rozprawiłam się z poprzednims tosem, już zgromadził się kolejny, w efekcie wyprawy z siostrą do biblioteki. Jakoś poradzimy sobie z nimi, a teraz pokrótce co my tu mamy:


Od dołu:

  1. S. Lem „Solaris” – czyli klasyka sci-fi. Czytałam ją dawno i głowa Az puchła od tej całej terminologii, więc chciałabym się z tym zmierzyć jeszcze raz i zobaczyć, jak będzie teraz.
  2. A. Shreve „Żona pilota” – po prostu wpadło mi w ręce
  3. Y. Martel „Ja” – autor niezapomnianego „Życia Pi”, a więc zapowiada się wyśmienicie
  4. C. Rydberg „Za krawędzią nocy”
  5. G. Rosth: „Kim byłeś?”
  6. B. Ostrowicka „Kraina kolorów” cz 1 – trafiłam przez przypadek, szukając czegoś siostrze. Przypomniało mi się moje dzieciństwo, czas jakieś 10-15 lat wstecz, gdy zaczytywałam się w tej serii. Stwierdziłam, że to może być ciekawe – spojrzeć na nią po latach, okiem dorosłego. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
  7. B. Ostrowicka „Kraina kolorów” cz. 2 – z tego co widzę na okładce, miała powstać też 3 część. Muszę poszukać informacji na jej temat bo moja biblioteka nigdy nie uzupełniła serii :p 
  8. E. Loe „Naiwny. Super”.

Większość książek jest wybrana na chybił-trafił i jeszcze okaże się, że będą warte lektury, już w trakcie. Póki co spędzam wolny czas na czytaniu ;)  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon