środa, 21 grudnia 2011

Stosiki świąteczne :)

Autor: Po drugiej stronie... dnia grudnia 21, 2011
Dziś troszkę stosikowych zaległości, czyli mała fotorelacja z moich małych zbiorów, bo dawno nic nie było ;)

Na pierwszym miejscu mój wymarzony prezent świąteczny, który udało mi się wybłagać i dostałam go już trochę wcześniej ;) Teraz grzecznie czeka na swoją kolej do czytania :)


Dalej trochę moich zakupowych cudów i jedna książka ("Wrota") do recenzji:


Kolejne zdjęcie to miła niespodzianka od wortalu Granice.pl :) Niestety serię "Drżenie" i "Niepokój" miałam już u siebie, bo bardzo mi się podoba, ale może uda mi się je wymienić na coś fajnego. Poza tym w paczce znajdował się też widoczny na zdjęciu e-book i zestaw zakładek. Naprawdę fajna przesyłka :)


Dalej - tak jak i inni recenzenci zostałam obdarowana piękną kartką i gwiazdką od wydawnictwa Harlequin ;)





I na sam koniec - nie mogę już narzekać, że nigdy nic nie wygrywam w blogowych wygrywajkach, gdyż zaliczyłam swój "pierwszy raz" na blogu notatnik kulturalny z czego też bardzo się cieszę.


No i to chyba wszystko. Mam jeszcze kilka książek z biblioteki, ale nie chciało mi się już pstrykać im fotki (i przepraszam za jakość, ale robione wieczorem). Ogólnie staram się teraz wygrzebać z zaległości i ograniczyć nadchodzenie nowości :P

A na koniec wpisu życzę wszystkim wesołych świąt i wielu czytelniczych dobrych wrażeń :)

16 komentarze:

Alannada on 21 grudnia 2011 17:28 pisze...

Łał! Zacne książki! Miłej lektury :)

Unknown on 21 grudnia 2011 18:00 pisze...

Cudeńka :D Ja bym tak strasznie chciała Drżenie przeczytać!! A na Nevermore też się czaję ;) Może na nadchodzące urodziny wyproszę :D

Cyrysia on 21 grudnia 2011 18:06 pisze...

Świetny stosik książek. Życzę miłych wrażeń podczas jego czytania.
Ponadto także przesyłam ci życzenia zdrowych, radosnych świąt Bożego Narodzenia.
Pozdrawiam.

Miravelle on 21 grudnia 2011 18:09 pisze...

Cudowny stosik!
"Nevermore", "Wrota", "Drżenie" i "Niepokój" z wielką chęcią bym przeczytała.
Miłego czytania;*

Taki jest świat on 21 grudnia 2011 18:14 pisze...

Stosik ciekawy :)

kasandra_85 on 21 grudnia 2011 18:16 pisze...

Piękne zdobycze. Życzę przyjemnej lektury:))

Ichigol on 21 grudnia 2011 18:19 pisze...

Stos godny pozazdroszczenia:) Ja sam chciałbym takowy posiadać.

Pozdrawiam!

Unknown on 21 grudnia 2011 18:33 pisze...

Cudowne upominki, nie tylko te książkowe. Nevermore, Drżenie i Niepokój czekają u mnie na swoją kolejkę. Jestem tych pozycji bardzo ciekawa.

Larysa on 21 grudnia 2011 18:34 pisze...

Śliczne stosiki:)
Miłego czytania i czekam na recenzje:)

Unknown on 21 grudnia 2011 18:37 pisze...

Też chce te książki! Dosłownie wszystkie bym ci ukradła ;D

Blair on 21 grudnia 2011 19:19 pisze...

Co za piękności :-) Najbardziej zazdroszczę ci Nevermore !

Unknown on 21 grudnia 2011 20:00 pisze...

Nevermore i Drżenie, aj, aj, też chcę! *_* Miłej lektury i czekam na recenzje ;)

Karolina Kurando on 21 grudnia 2011 20:08 pisze...

Piękności! :D

Czekam na Twoją recenzję 'Nevermore' - ciekawe czy Ci się spodoba tak samo jak mi. Tak angażuję się w promocję tej książki, że nawet zacytowano mnie na tylnej okładce, może zwróciłaś uwagę :D.

Pozdrawiam!

Madlen on 22 grudnia 2011 09:53 pisze...

No, no...masz co czytać:) Zazdroszczę książki Prokopa i Hołowni, a Najsmutniejsze dziecko czeka już na mojej półce na swoją kolej. Pozdrawiam świątecznie:)

Taki jest świat on 22 grudnia 2011 19:25 pisze...

Ciekawa propozycja czytelnicza :)

Klaudia on 23 grudnia 2011 00:31 pisze...

Ależ zbiory :) Miłego świątecznego czytania i łasuchowania ;) Wesołych Świąt ;**

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon