poniedziałek, 12 marca 2012

Stosik wiosenny

Autor: Po drugiej stronie... dnia marca 12, 2012
Ponieważ dawno już nie prezentowałam żadnych stosików, postanowiłam to nadrobić. Wszystkie książki widoczne na poniższym zdjęciu są efektem moich zakupów (różne promocje i allegro). Niektóre z nich, jak Picoult, czekają już na moim regale kilka dobrych tygodni, jeśli nie miesięcy, niektóre są świeże i przyszły wraz z dzisiejszą pocztą. Wpadłam ostatnio w jakiś nałóg zakupowy, i jego efekt widać na zdjęciu. To tylko te dotąd nieprzeczytane, inne nabytki systematycznie pojawiają się w recenzjach :)




Niektóre z tych książek czytałam już w przeszłości, i uznałam, że chciałabym koniecznie mieć je w swoim księgozbiorze. Tak jest w przypadku dwóch pozycji Kuczoka i książki "Dom z papieru" (polecam!). Oprócz tego pojawiają się tu 2 egzemplarze znanej chyba większości J. Picoult - jestem w trakcie czytania "Karuzeli uczuć". "Jarmark odmieńców" i "W zbawiennej próżni" to dla mnie przypadkowe niewiadome - zobaczę jak wypadną. "Ból kamieni" zakupiłam w promocji za jedyne 3zł, razem z książką Kuczoka, żeby jakoś rozłożyć koszty przesyłki :P Od dawna chciałam przeczytać coś Llosy, a w antykwariacie znalazłam jeszcze książkę o Harrym Potterze i "Dziewczynę z zapałkami", na którą również miałam ochotę już jakiś czas. Tak wyglądają więc moje plany na najbliższe dni ;)



Iiiiii, pochwalę się moim szczęściem... :) Wczoraj usłyszałam TO jedyne pytanie i oczywiście odpowiedziałam "TAK!"


:)

24 komentarze:

Nika on 12 marca 2012 18:08 pisze...

I oczywiście najważniejsza informacja na końcu!! A ja zacznę od gratulacji i najlepszych życzeń :)


Przecudny stos, życzę przyjemnej lektury!

Unknown on 12 marca 2012 18:14 pisze...

Gratulacje! :)

A stos interesujący, bardzo chciałabym przeczytać posiadane przez Ciebie pozycje Picoult :)

Karolka on 12 marca 2012 18:31 pisze...

W stosiku same perełki! A i wiadomość na końcu taka miła i pozytywna! Gratuluję ci i życzę miłego czytania!

Taki jest świat on 12 marca 2012 18:37 pisze...

Gratulacje :) Stosik świetny :)

Oleńka on 12 marca 2012 18:49 pisze...

Tak, "Opowieści przebrane" i "Senność" to były dla mnie świetne lektury! Z chęcią bym powróciła. "Dziewczynkę z zapałkami" też bardzo polecam, jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego, zajrzyj do mnie - recenzowałam ją. "Ból kamieni" za 3 zł...! Bardzo jestem ciekawa tego tytułu. Ogólnie - wspaniałe plany na najbliższe dni! :-)

kasandra_85 on 12 marca 2012 18:59 pisze...

Piękne stosisko!!

Unknown on 12 marca 2012 20:12 pisze...

TRZEBA gratulować najważniejszego! Co tam książki, skoro się zaręczyłaś! GRATULACJE, gratulacje, gratulacje! Wszystkiego dobrego :)

Zakładka do Przyszłości on 12 marca 2012 20:40 pisze...

Stosik pięknie się prezentuje. Chętnie zabrałabym się za "Karuzelę uczuć" :D

Karolka on 12 marca 2012 20:50 pisze...

"Dziewczyna z zapałkami" bardzo mi się podobała. Świetne studium kobiecych emocji. Polecam bardzo.
Ból kamieni" ciekawy tytuł - poczekam na recenzję. Bo będzie prawda?:)

Kadzia on 12 marca 2012 20:59 pisze...

Gratulacje i wiele, wiele szczęścia!!
Jak zobaczyłam jedną konkretną powieść w twoim stosiku, to szczerze wydałam z siebie okrzyk zazdrości.
"W zbawiennej próżni" i moje serce zaczęło bić szybciej. Genialna książka, jednak nie mam JESZCZE swojego egzemplarza, pisałam nawet recenzje na jej temat, czytaj jak najszybciej i skrob recenzje.

Unknown on 12 marca 2012 21:37 pisze...

O jaaaaaaa!!!! Gartuluję!!!!! :D:D:D

A stosik cudny! :D

Soulmate on 12 marca 2012 21:39 pisze...

Gratulacje!!!!!!!!!

A stos zaiste cudny, ale...

GRATULACJE!!!

Larysa on 12 marca 2012 21:56 pisze...

Cuudowny stos <3
Miłego czytania :)

onaczytawszedzie on 12 marca 2012 21:56 pisze...

Serdecznie gratuluję, jestem tu chyba pierwszy raz, a już trafiłam na taką nowinę. Dodaje do obserwowanych :):):)

Unknown on 12 marca 2012 22:06 pisze...

Piękny stos! Zazdroszczę Picoult ;) I życzę miłej lektury ;) Przepraszam również za nieobecność na blogu,a le już powracam jako wierna czytelniczka ;)

Klaudia on 12 marca 2012 23:58 pisze...

Miłego czytania, podebrałabym (jak zwykle) kilka egzemplarzy

Blueberry on 13 marca 2012 11:32 pisze...

Miłej lektury :)

Irena Bujak on 13 marca 2012 11:41 pisze...

Gratuluję!!! A jeszcze niedawno pisałaś, że chciałabyś usłyszeć te zdanie ;)

A stosik cudny ;)

Natalia (http://natalia-recenzuje.pl) on 13 marca 2012 12:04 pisze...

Stosik cudowny. Zazdroszczę. Kilka pozycji z miłą chęcią bym Ci podebrała. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje. :)

GRATULACJE ! :)

Querida on 13 marca 2012 15:13 pisze...

Gratulacje! :))
Stosik świetny, chętnie podkradłabym Ci "Karuzelę uczuć". :)

Nanami on 13 marca 2012 16:08 pisze...

Gratuluję :)

Stosik świetny. Życzę przyjemnej lektury.

Unknown on 13 marca 2012 17:03 pisze...

Świetny stosik :) Życzę przyjemnej lektury

Miqa on 13 marca 2012 20:56 pisze...

Faktycznie stosik rewelacyjny! Miłej lektury :)

Miravelle on 14 marca 2012 18:43 pisze...

Zazdroszczę obydwóch książek Jodi Picoult.. Muszę sobie je w najbliższym czasie kupić i przeczytać;)
Miłego czytania;*

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon