sobota, 17 sierpnia 2013

E-buka 2013

Autor: Po drugiej stronie... dnia sierpnia 17, 2013

Mój blog pierwszy raz bierze udział w konkursie na blog książkowy - eBuka 2013.


Co to jest eBuka?
To próba fachowej oceny stron poświęconych książce i czytelnictwu przez osoby związane na co dzień z tym rynkiem. To jedyna taka akcja, w której od początkowej eliminacji do samego finału ważny jest głos profesjonalistów, a liczba głosów Czytelników wpływa tylko na przyznanie nagrody publiczności.

Konkurs skierowany jest do twórców blogów poświęconych książce, ilustracji i czytelnictwu, przeznaczonych zarówno do dorosłego, dziecięcego i młodzieżowego odbiorcy. W przypadku eBuki najlepsze blogi wybiorą fachowcy, czytelnicy będą mogli głosować na swojego ulubieńca w osobnej konkurencji.

(za: duzeka.pl)



Jeżeli lubicie do mnie wpadać, uważacie, że mój blog jest przyzwoity, podobają Wam się moje recenzje i klimat książek, które przedstawiam, to nieśmiało poproszę o oddane głosu na mnie :)


Jak to zrobić?

Maile popierające blog można wysyłać na adres: ebuka@duzeka.pl w temacie wpisując jego nazwę. W moim przypadku jest to: Po drugiej stronie... książki. Głosowanie trwa do 15 września.

Będę wdzięczna za każdy oddany głos! :) Dziękuję :)

4 komentarze:

Miłośniczka Książek on 17 sierpnia 2013 11:06 pisze...

życzę powodzenia :)

Moje książki on 17 sierpnia 2013 11:47 pisze...

i ja życzę powodzenia :-) Bardzo jestem ciekawa kto wygra ;-)

Irytacja on 17 sierpnia 2013 13:03 pisze...

Powodzenia! :)

Monika, Magnolie on 19 sierpnia 2013 16:18 pisze...

To ode mnie też: powodzenia :)) Strasznie dużo blogów bierze w tym roku udział ^^

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon