czwartek, 28 sierpnia 2014

Księgarnia Erido.pl

Autor: Po drugiej stronie... dnia sierpnia 28, 2014
Dziś chciałabym napisać Wam kilka słów o nowo powstałej księgarni e-bookowej ERIDO.PL. Księgarnia działa od paru dni, a ja miałam tę przyjemność (jak pewnie niektórzy z Was) wziąć udział w pracach nad jej powstaniem i testach już wcześniej. Z niecierpliwością czekałam na oficjalne otwarcie i mam nadzieję, że zyska oddanych czytelników. A dlaczego? Jak mówią założyciele:


"ERIDO.PL to projekt stworzony przez ludzi takich jak Wy, dla których książki, odkąd tylko pamiętają, stanowiły nieodłączną część ich życia, natomiast w dobie dzisiejszego pośpiechu, gdy nie można nawet strony wściubić na chodniku, postanowili zmienić książkę papierową na jej wersję elektroniczną.



Chcemy, żeby ERIDO.PL stało się miejscem, do którego wszyscy będą wracali jak do ulubionej, zacisznej księgarni. Dlatego też o pomoc w dekorowaniu wnętrza poprosiliśmy najlepszych polskich blogerów książkowych. Ich fachowe rady, nasze doświadczenie, a przede wszystkim łącząca nas pasja do książek dały efekt w postaci powstania księgarni, którą możecie odwiedzić od wtorku pod adresem ERIDO.PL.

ERIDO to pierwsza księgarnia w Polsce, w której to Wy, Czytelnicy jesteście administratorami. To Wy decydujecie na przykład, które książki są warte dodatkowej promocji i polecenia. My natomiast robimy to, co umiemy najlepiej, czyli wspieramy Wasze wybory odpowiednio wysokim rabatem. By czytało się lepiej, WSZYSTKIM.
Tysiące książek zapraszają do odwiedzenia na ERIDO.PL. ERIDO – czytaj wszędzie".

Bardzo podoba mi się takie podejście, zwłaszcza że nie są to słowa rzucane na wiatr. Współpraca z załogą ERIDO.PL przebiega w naprawdę fajnej atmosferze i myślę, że korzystanie z księgarni będzie równie wielką przyjemnością. Ze względu na jej profil - e-booki i audiobooki - zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy z Was będą zainteresowani ofertą, jednak uważam, że warto się czasem przełamać :) Księgarnia oferuje pakiet fajnych promocji, obniżek, a to dopiero początek - myślę, że w miarę jak będzie się rozwijać, będzie coraz lepsza. Poruszanie się po zbiorach jest bardzo proste, tytuły zostały podzielone na szereg kategorii, każdy może polecić te warte większej uwagi.

Słyszeliście już o ERIDO? Czytacie e-booki? Ja jako wielka tradycjonalistka też powoli się przełamuję, a to za sprawa tego maleństwa:




Mam nadzieję, że wkrótce przeczytam na nim swoją pierwsza książkę elektroniczną (jak tylko pokończę stertę papierowych, czekających na mnie w pokoju :P) i myślę, że szybko docenię zalety tego sposobu lektury :)



5 komentarze:

Sylwia_85 on 28 sierpnia 2014 13:22 pisze...

Nie przepadam za ebookami. Próbowałam, ale jakoś mi nie podeszły.

Querida on 28 sierpnia 2014 16:06 pisze...

E-booki czytam sporadycznie, mimo wszystko wolę papierowe książki. :)

Irena Bujak on 28 sierpnia 2014 23:04 pisze...

Czytam ebooki, ale i tak wole papierowe ;)

Caille on 29 sierpnia 2014 01:32 pisze...

swietny pomysl! wlasnie niedawno odkurzylam mojego nieuzywanego czytnika ebookow, i bardzo dobrze mi sie na nim czyta ksiazki :) co dziwne, bo sama kiedys bylam przeciwna ebookom :)

Unknown on 13 września 2014 16:23 pisze...

też mam taki czytnik :)

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon