niedziela, 28 grudnia 2014

Włosowa aktualizacja - grudzień

Autor: Po drugiej stronie... dnia grudnia 28, 2014
Dawno ne było włosowych wpisów, gdyż mam wrażenie że moja pielęgnacja utknęła. To znaczy wciąż staram się dbać o włosy, ale póki co nie zauważam realnych popraw i to mnie trochę dołuje.

Co się więc działo w listopadzie i grudniu?

Przede wszystkim szampon Serboradin oraz łykanie kapsułek z żelazem Chela-Ferr ograniczyły troszkę wypadanie włosów. Wciąż lecą, ale - co obserwuję zwłaszcza przy myciu - jest to zdecydowanie mniejsza ilość. Mimo wszystko ciągle mam wrażenie, że włosów wypada za dużo i muszę pomyśleć nad innymi sposobami poradzenia sobie z tym problemem.


Moje włosy w zdjęciach z tej notki to przekrój przez ostatnie 3 miesiące. Nie widzę większej różnicy. Taka dziwna zależność - mam wrażenie, że na fotkach prezentują się lepiej niż w rzeczywistości. W realu wciąż zmagam się z puszeniem, nie potrafię dociążyć włosów. Zdjęcia przedstawiają stan zaraz po umyciu i wysuszeniu suszarką. Stąd jeszcze lekko wilgotne końce ;) W okresie jesienno-zimowym włosy szybciej się przetłuszczają, myłam je co 2-3 dni. Końce zaczynają się wywijać i falować, ale nie przeszkadza mi to. Prostownicy wciąż używam tylko do wygładzenia pasm z przodu, tuż przy twarzy, inaczej nie daję rady :P Włosy chyba troszkę urosły, ale nie jakoś oszałamiająco :) Zmieniam miejsce zamieszkania, a warszawska twarda woda niestety im nie służy, będę musiała coś wymyślić. Mogłabym się pewnie pobawić i postylizować je trochę, zakręcić, ale póki co nie mam do tego w ogóle głowy. Może polecicie jakieś produkty?



(Powyżej na zdj. - stan włosów na chwilę obecną).

5 komentarze:

pannaM on 28 grudnia 2014 19:56 pisze...

A mnie się Twoje włosy bardzo podobają ;)
Może faktycznie poświęć troszkę czasu na wydobycie skrętu - może akurat wyjdzie z tego coś ciekawego ;)

Po drugiej stronie... on 29 grudnia 2014 21:52 pisze...

pannaM => dziękuję :) no tak, tylko trzeba się zmobilizować :)

Asia on 2 stycznia 2015 16:56 pisze...

A próbowałaś stylizować żelem lnianym? Może akurat się sprawdzi? ;]

Po drugiej stronie... on 4 stycznia 2015 21:54 pisze...

Onyxia => mam to w planach :)

Karolina Zarębska on 26 listopada 2020 01:24 pisze...

Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon