poniedziałek, 12 czerwca 2017

WERTHER'S ORIGINAL - kampania Rekomenduj.to

Autor: Po drugiej stronie... dnia czerwca 12, 2017
Pamiętacie urocze reklamy cukierków Werther’s Original z naszego dzieciństwa? Cukierki powróciły w nowej odsłonie. Ostatnio miałam okazję wziąć udział w kampanii i spróbować nowych, karmelowych cukierków w dwóch wariantach – klasyczne opakowanie z cukierkami zapakowanymi w papierek i druga opcja – cukierki w tzw. batonie.

Cukierki wyróżniają się tym, że szybko rozpuszczają się w ustach i mają intensywny smak, w tym wypadku karmelowy. Nie są za słodkie, takie w sam raz. Dobre na prezent, odpowiednie dla dzieci, jak i starszych – wg akcji marketingowej mają łączyć pokolenia. Mała przekąska, przypominająca trochę klasyczne krówki. 



Ze swojej strony polecam serdecznie. Ja średnio przepadam za karmelem, a cukierki mi posmakowały. Większość rozdałam bliskim i przede wszystkim dzieciakom – oczywiście były uradowane i bardzo im smakowało.

A czy Wy już próbowaliście nowego karmelowego smaku? Czy w ogóle znacie te cukierki? Próbowaliście kiedyś?

Polecam serwis Rekomenduj.to, dzięki któremu miałam okazję testować te słodycze :)

1 komentarze:

Alicja S. on 22 czerwca 2017 15:46 pisze...

Uwielbiam te cukierki! :))

Prześlij komentarz

 

Po drugiej stronie... Copyright © 2014 Dostosowanie szablonu Salomon